1. Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie udzielana jest 24 miesięczna gwarancja.
  2. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący, obuwie po rozpatrzeniu reklamacji odsyłane jest na nasz koszt. Jeśli reklamacje jest bezzasadna sprzedający będzie domagał się od kupującego zwrotu kosztów przesyłki reklamowanego towaru. Zasadność reklamacji ocenia rzeczoznawca.
  3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
  4. Do reklamacji przyjmowane jest wyłącznie obuwie czyste, wywietrzone za okazaniem dowodu zakupu.
  5. Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu, którego wzór należy pobrać stąd:
    zgloszenie_reklamacyjne.pdf
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru pod adres firmy:
    totalsport.pl
    ul. Lazurowa 36
    72-003 Dobra
  7. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  8. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym.
  9. Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużywanie się obuwia
    • obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
    • wygoda obuwia – obuwie źle dopasowane do stopy,
    • różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry,
    • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia niezgodnie z przeznaczeniem,
  10. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:
    • doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę,
    • jeśli naprawa nie jest możliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy.